SOFFA

Det här med soffor är verkligen en djungel det finns så oändligt med alternativ nu för tiden och för allas plånböcker. Väldigt roligt att det finns mycket fint men det blir ju samtidigt sååå svårt att välja för oftast behöver man ju bara en endaste soffa. Sen när man valt modell då ska man välja färg också. Ja ni hör ju! Det kommer bli en lång historia det här. Vår förra köpte vi för ca två år sen och jag sålde in den till Peder som tidlös, bara att jag ett år senare tröttnade och har tjatat till mig att vi ska köpa en ny nu när vi flyttar. Så frågan är dyrt? Billigt? Hållbart? Fluffig? Kantig? Grå? Blå? Vit?  Dom här sofforna ligger mig otroligt varmt om hjärtat och har gjort ett bra tag så jag intalar mig att jag inte kommer tröttna lika fort. Den gråa soffan från muuto har jag spanat in länge men kruxet är att den är lite för dyr, då jag är helt säker på att den kommer förstöras av en viss liten Winston känns den i dagsläget inte riktigt värt. Som ni förstår så är det lite kaos i mitt huvud men soffjakten fortsätter.
Allmänt | |
#1 - - Fani:

Gillade verkligen den första, färgen och modellen!

Svar: Ja färgen är helt amazing!! 😍😍
Jasmina Bylund

#2 - - JUNITJEJ:

Så fina!

#3 - - Malin:

Ah jag har samma "problem" just nu. Flyttar nasta vecka och har bestamt att lamna alla mobler i lagenheten i London da jag inte vet nar det ar dags att bo mer dar igen och for att det nastan kostar lika mycket att skappa hem grejerna som det kostar att kopa nya... just soffan ar SA svar! Jag tror jag vet ungefar vilken modell men vilken farg?! Jag far nog boa in mig forst och sedan bestamma.

#4 - - Robex Lundgren:

fint

#5 - - famlafint.blogg.se:

Håller verkligen med dig! Är också inne på att köpa en soffa och tycker verkligen också att det är en fullkomlig djungel. Först är det svårt att veta vad man vill ha, och när man vet det så är det svårt att hitta det. Den man tycker är fin är kanske obekväm, den som är bekväm är kanske inte alls fin och den som både är fin och bekväm är i många fall alldeles för dyr. Jadu. Det är minsann inte lätt...

Svar: Haha ja verkligen! Håller helt med dig! Får hoppas att vi båda hittar någon till slut 😃😊😘
Jasmina Bylund

Upp