HEMMA

Idag hänger jag hemma och gör lite av varje, jobbar, fixar, tvättar och plockar. Jag verkligen stormtrivs med frilans och egen företagarelivet. Kan jobba precis hur och när jag vill och det passar mig alldeles perfekt. Så här ser det för tillfället ut i vårt vardagsrum, inväntar nya soffbord och en vägglampa men annars är det så gott som klart. Vardagsrum är något som jag verkligen inte skulle klara mig utan, nu har vi i och för sig öppen planlösning så det är ganska oundvikligt att inte vara där. Älskar att ligga i soffan på kvällarna och bara inte göra någonting. Måste erkänna att jag är en riktig tv-nörd och följer ett gäng olika serier eller som min kära sambo säger, skitserier. Och nånstans håller jag nog med, Greys anatomy håller ju inte direkt toppklass men jag kan inte hjälpa det. Jag älskar det, grinar varje avsnitt och vill gärna tro att alla läkare är så där snygga! Har nog inte missat ett enda avsnitt och dom flesta har jag nog sett minst tre gånger om jag ska vara ärlig. Några andra serietöntar? 

För övrigt så vaknade jag imorse typ helt utan röst och måste erkänna att jag typ får lite klaustrofobi... Sjukt obehagligt att knappt kunna prata. Har faktiskt aldrig hänt mig förut men imorgon har jag ett spännande möte inbokat så jag hoppas hoppas att det ska bli bättre under eftermiddagen.
Allmänt | |
#1 - - Sanna:

Så himla fint du har det hemma! :)

Svar: Tack snälla 😘
Jasmina Bylund

#2 - - Mybeautifulliving:

Vilket superfint vardagsrum! Och vilken härlig blogg, här kommer jag fortsätta kika in:)

Svar: Tack snälla! Va roligt 😘😘
Jasmina Bylund

#3 - - Kajsa:

riktigt fint!

Svar: Tack snälla!
Jasmina Bylund

#4 - - Malin:

Du har så fint hemma! 😍
Får jag fråga, vart soffan kommer ifrån?

Svar: Tack ☺️😘 Den kommer faktiskt från Ikea
Jasmina Bylund

#5 - - Victoria:

Superfint ni har det hemma!

Får man fråga vilken modell det är på er soffa, så fin! =)

Svar: Tack snälla 😊 Den är från Ikea och heter Nockeby.
Jasmina Bylund

Upp