MONSTERA

Den här fina växten fyndade jag på Ikea igår, den är helt fantastiskt och passade ju helt perfekt i vårt nya sovrumsfönster. Till höger kan ni även skymta vår sovrumsfärg, jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv som vågade måla något annat än grått och vi är verkligen supernöjda med resultatet. Mer sovrums bilder kommer inom kort det lovar jag.
Allmänt | |
#1 - - Rebecca Larsson:

åh vad fin och stor!

#2 - - Ninni:

Vad fint! :)

#3 - - Johanna:

fint!

#4 - - ellen björktegen:

åh va fint! älskar den typen av växter :)

#5 - - Maria:

Jag älskar oxå den växten, köpte en på blomsterlandet för en tid sedan.


Med vänlig hälsning,

Maria

#6 - - Sara:

Så fint och ordnat. Önskar jag hade såna där små ljusstakar. Monstera gör verkligen vilket rum som helst mysigt.

#7 - - Elisabeth:

Snyggt!

#8 - - Hanna Karlsson:

Fint det ser ut!

#9 - - Robex Lundgren:

fint

#10 - - Anna Sofia:

Vilka söta ljusstakar!

#11 - - emelie:

Superfint :)

#12 - - Elin:

Jättefint!! :)

#13 - - J U N I T J E J:

Verkligen fint!

#14 - - Linnéa K.:

Så enkelt men så snyggt!

#15 - - Inger:

Vad snyggt. Kul att våga med mörka färger.
Vi skall göra om vårt sovrum snart. Är inne
på beige och brunt. Hittade på Pints som är riktigt
snyggt. Kram och grattis till ditt nya rum. Inger

#16 - - IdaSandin:

Va snyggt! :)

#17 - - Josephine:

Vad fint! :)

#18 - - Anonym:

Fint!!! Vad ligger monsersn på i pris på ikea?

Svar: Jag tror att ja betalade 150 kr om jag minns rätt 😃
Jasmina Bylund

#19 - - Klara:

Fin! Kul att man kan fynda sånt fint på IKEA!

#20 - - Iz:

Jättefint! Superfin blomma att ha i fönstret

#21 - - Fani:

Så snyggt!

#22 - - SOFIAMILK:

Jättefint! Tycker det är så himla roligt att IKEA säljer växter, det gör så jäkla mycket för helheten. Tänk bara på att monstera inte trivs i alltför brännande sol ;) Den gillar ljus, men inte alltför starkt.

Svar: Tack för tipset 😚
Jasmina Bylund

#23 - - Sanna:

Älskar de växterna! :)

#24 - - MADDISENJ.SE:

Åh så fint det ser ut!

#25 - - Mathilda Windahl:

Va fint och inspirerande, är det en äkta växt eller "fusk" växt, för de brukar jag välja om jag är på ikea haha, ha de bra.

Svar: Nä det här är en äkta 😃
Jasmina Bylund

#26 - - angelicasvarld.blogg.se:

Ja dom är ju så fina...har en som står här hemma jag med! Älskar den!

#27 - - Molly Rodin:

Såå fint!

#28 - - Jasmine:

Alltid roligt med en ny detalj i hemmet. :)
Kram

#29 - - Jessica:

Så himla fint fönster, gillade verkligen blomman!

#30 - - Elinore:

Jätte fint :D
Super fräscht, växten blev perfekt ju! :)

Upp