FIKONTRÄD



Min absoluta favoritväxt!! Fikonträdet, ganska svårt att ta hand om enligt mig men jag har ju också världens ogrönadte fingrar. Trots detta så älskar jag fikonträd och måste varje vår köpa på mig några stycken. Men nu jäklar ska jag få den att överleva. Håll er tummar! 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jättefin väggfärg! Har du färgkoden?
Mvh Linda

#2 - - ellen björktegen:

så fint litet träd! :)

#3 - - Hanna Karlsson:

Kul med en liten utmaning. :-)

#4 - - kerstin ehrenholm:

härlig växt fint du verkar ha det

#5 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser vackert ut ju :D Olivträd är min favorit :)

#6 - - Viktoria:

Vilket fint litet träd! Jag har också extremt ogröna fingrar, men skulle vilja prova på fikonträd. Nu kanske jag kan våga! :o)

#7 - - Maria:

Så fint träd
Maria

#8 - - jennie:

Oh och den krukan! Så snyggt!

#9 - - Linnéa - The Hungry Gosling:

Så fint! :)

#10 - - Fanny:

Så fint!

#11 - - Elin:

Älskar fikonträd!! Så himla fint! :)

#12 - - Joré Dirgélaité:

men åå, så fint!!! håller mina (minst sagt lika ogröna) tummar för att den överlever och gillar livet hos dig.

#13 - - Fröken:

Så fint! Hur stora blir dessa? :-)

#14 - - Ellen:

Åh så fint!!

#15 - - famlafint.blogg.se:

Alltså. Fikonträd är verkligen otroligt fina. Och den där krukan också. Var har du köpt den?

#16 - - helenaforsmark.blogg.se:

Åh så fint :D

#17 - - Sara ~ Candis:

Äääälskar krukan :D vart kommer den från?

#18 - - Fani:

Vilken fin inredningsdetalj :)

Upp