ÄNTLIGEN FREDAG

 Usch och fy vilken vecka vi har haft! Winston har haft feber med du dubbelsidig öroninflammation och både jag och Peder passade på att boka in extremt viktiga jobb denna vecka så tro mig när jg säger att det har varit kaos. Men nu är det äntligen fredag och jag lyckades på något konstigt sätt rodda ihop det här jobbet som tro det eller ej blev så fint så man smäller av, lovar att visa er när det är dags för publicering :) Winston är nu äntligen frisk men jag måste säga att denna vecka hade aldrig varit möjlig utan fantastiskt underbar familj som stället upp när man behöver!!! Tacktacktack!!!! Vet faktiskt inte riktigt vad jag skulle man göra utan min mamma och syster! Ställer alltid upp i vått och torrt helt enkelt bäst i världen. 

Men nu har i alla fall en ny matta fått flytta i i Winstons rum, vad tycks? Har sneglat på den ett tag och när jg sprang förbi åhlens här om dagen och såg att det var 70% rea så kunde Jag inte låta bli!! Så Winstons gamla matta fick flytta in på kontoret och nu letar vi bara efter en sista matta till hallen sen är mattjakten över för den här gången. 



Allmänt | |
#1 - - ISA:

så fint med support. Och se, ni klarade veckan. Starkare än man tror :) kram!

Upp