FORMEX



Grått, grått, grått och så lite mer grått var ungefär det som fanns på Formex. Naturmaterial i alla dess former, mycket trä, ljust och mörkt blått smyger sig in lite här och var men det gråa nyanserna håller sig garanterat kvar 2016. Jag tycker att Formex har blivit lite småtråkigt senaste åren då det är ungefär samma sak varje gång men jag fick i alla fall trevligt lunchsällskap av två instagramfavoriter Emily och Malin eller snarare @emsloo och @malinsroom som dom ju heter på instagram om ni inte redan följer dom så skyndaskynda. 
Skönt att Formex är över för den här gången och för min del så taggar jag lite extra för furniture fair i februari och hoppas att den ska bjuda på lite mer spännande finheter än vad Formex gjorde.

Nu blir det mackor till middag och sofforna resten av kvällen för jag är helt slut. 
Allmänt | |
#1 - - Linnea:

Hej! Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg med färgkoderna som du har målet era väggar med? Ni bor så galet fint och inspirerande och skulle vilja veta då vi ska renovera vår nya lägenhet om några veckor :)

Svar: Tack snälla för dina fina ord! Kanske kommer snart 😊😘
Jasmina Bylund

Upp