MIDSOMMARHELGEN

 
 
I onsdags åkte vi ner till Öland för att fira midsommar med en hel drös goda vänner. Vi är alltid samma gäng som firar tillsammans och helt ärligt kan man inte be om något mer. Känner mig så lyckligt lottad att ha dessa människor i mitt liv att få omges med så många fantastiska, smarta, roliga, glada, härliga vänner på en och samma gång. Och lite extra glad blir man när man får göra det flera dagar i rad. Helgen har varit helt magisk och innehållit allt från frukostbubbel, strandhäng, kvällspromenader, nakenbad och allsång enda in på småtimmarna. Nu är vi precis hemkomna och ska krypa ner under täcket. Borta bra men hemma alltid bäst.  
 
Hoppas att ni alla har haft det precis lika bra som vi! 
Allmänt | |
#1 - - Carolina:

Ser helt magiskt ut! Och du hade en underbar klänning. Får jag fråga vart klänningen är ifrån?

Svar: Tack snälla! Det är en kjol från Åhlens och ett linne från H&M
Jasmina Bylund

#2 - - Johanna:

men åh så fina bilder! Ser superidylliskt ut.

#3 - - Mia:

Åh så härligt det ser ut! O vilka fina bilder, redigerar du dina bilder på nåt speciellt sätt?

Svar: Tack snälla du, jag redigerar mina bilder i appen afterlight, brukar dra ner mättnaden lite för att få lite grå ton i bilderna.
Jasmina Bylund

#4 - - nana:

så fina bilder :)

#5 - - Emelie:

Underbara bilder & va kul att du ger oss lite fler blogginlägg :)

Svar: 😘😘
Jasmina Bylund

#6 - - Hei! Hvor er genseren på det siste bildet fra? Den til høyre?:):

Hei! Hvor er genseren på siste bilde fra? Den til høyre😊

#7 - - Sahra:

Ser helt underbart ut!

Upp