KONTORET

Här inne på mitt kontor spenderar jag oftast min torsdagar och fredag och jag älskar att ha ett eget kontor hemma! Jag är så glad att vi tog beslutet att dela av Winstons rum. Tycker det är så mysigt att hänga på kontoret en hel dag och det är nog det här rummet i lägenheten som förändras absolut mest! Man skulle kunna säga att det alltid är något sorts kreativt kaos här inne. Det är mest saker överallt och väldigt huller om buller. Men jag får i alla fall för mig att jag ändå har någon sorts koll men enligt Peder så har jag tydligen inte alls det utan det är ofta bara ett enda stort kaos där allt tycks försvinna haha. Jag väljer i alla fall att tro att jag har koll på grejerna och det viktigaste är väll att man trivs, eller hur?

Allmänt | |
#1 - - Johanna:

Så inspirerande det måste vara att arbeta där inne!
Vad är det för härlig färg du har på väggarna? Har du en färgkod jag kan ta med till min färghandlare tros? :)

Upp