SOOOOL

Den här tiden på året längtar jag alltid bort härifrån till värmen. Tanken på att det är så långt till sommar och sol gör mig alltid lite deprimerad. Trots att jag i år ändå har varit mycket mer till freds med tanken på höst och vinter än nånsin förut, kanske för att livet går i ilfart just nu och med en galen tvååring hemma då hinner man inte tänka så mycket haha. Men dagar som denna kan man inte låta bli att längta och drömma sig tillbaka till lata dagar i sooolen! Dessa bilder är från vår vietnamresa i våras, kanske inte mitt bästa resmål och helt ärligt inget jag skulle rekommendera! Nästa gång blir det Bali igen! Jag känner mig helt förlorat hopplöst förälskad i den ön av så många anledningar och ibland längtar jag så mycket dit att jag börjar gråta! Och det faktum att vi inte har varit där på hela tre år nu gör mig så ledsen! Så, som ni kanske förstår om det skulle vara något resmål i världen jag skulle rekommendera någon så är det utan tvekan Bali! Haha nu blev ju det här någon sorts sentimental hyllning till Bali, inte alls meningen med detta inlägg men nu vet ni mitt favoritresmål i alla fall :)

Har ni några favoritresmål?

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vart har du hittat den där perfekta kjolen? Säkert utsåld och för flera år sedan😉

Upp