FRUKOST

Måste erkänna att jag faktiskt inte är ett jättestort fan av frukost på vardagarna, känns mest stressigt att äta och vanligtvis är jag inte alls sugen på mat när klockan ringer 06,30. Men imorse fick jag ett sånt där extremt sug efter en avokadomacka och var bara tvungen att göra en. Så nu sitter jag och avnjuter en enkel frukost och laddar för massa jobb.

Hoppas ni får en fin fredag!

Allmänt | |
#1 - - Sabina:

Hej Jasmina!
Har haft beslutångest över att köpa ett köksbord i sedan jag flytta till min lägenhet i Maj :).
Har sedan ett tag tillbaka fastnat för ditt bord och börjat kära ner mig i det mer och mer.
Skulle uppskatta om du vill svara på vadt man kan finna det.
Tack på förhand och när jag ändå är i farten, älskar dina bilder!

Svar: Åh ledsen för sent svar, köpte vårt bord på room i Täby centrum för ca ett år sedan, ingen aning om det finns kvar... Hoppas du hittar ett eller ett liknande iaf 😊😘 Tack snälla vad glad jag blir!
Jasmina Bylund

#2 - - Fani:

Avokadomackor är ju något utav det godaste som finns :)

Upp