HALLÅ!

Jag kan helt enkelt inte sluta köpa kläder, nu efter sommaren kände jag att jag behövde lite nytt och fräscht eftersom jag helt ärligt sen Winston kom inte köpt mycket kläder alls till mig själv. Man hamna liksom i ett läge där man bara ville köpa grejer till Winston och gick själv runt i samma gamla trasor varje dag. Jag älskar kläder och mode och har alltid gjort men det hamnade liksom lite andra hand när man fick barn. Det fanns ju så mycket annat man ville köpa då. Men nu så här två år senare när man tröttnat lite på att köpa gulliga dyra bebiskläder och kroppen faktiskt ser bättre ut en den gjorde innan graviditet så har jag äntligen fått tillbaka mitt shoppingsug. Jag köper kläder som aldrig förr och kan helt enkelt inte sluta. Det är ju så kul framför allt för att man återigen får känna sig lite snygg haha. Här om dagen köpte jag dessa godbitar, både kjolen och tröjan är från H&M och jag fullkomligt älskar denna kombo. En snygg skinnkjol med en stickad tröja till. Ett måste i höstgarderoben.

Allmänt | |
#1 - - Maria Kogler:

Åh - SNYGGT! Mer glimtar från din garderob fortsätt gärna att visa vad du köper! Gillar!

#2 - - Anonym:

Så fint. 😍

#3 - - Johanna:

Vilken fantastisk outfit!
Kanske copy paste rakt av ;)

Jag har funderat lite på er soffa. Nockeby? Blir inte riktigt klok på vilket tyg ni har haha!
Kan inte se om det är Ljusgrått, Svart/Vitt eller Mörkgrått tyg! Minns du och vill reda ut det hela för mig? :)

Stor fredagskram, Johanna!

Svar: Ja det är nockeby och det är Ikeas egna tyg, den mörkgråa 😊😘
Jasmina Bylund

Upp