LE OFFICE

Tanken idag var ju att jag skulle jobba eftersom jag som vanligt har tusen saker att göra... Men jag fick istället ett helt sjukt ryck och kände att innan jag ens börjar tänka på allt som måste göras var jag tvungen att få ordning på mitt kära kontor som nästan dammat igen under sommaren. Så idag har jag städat, skruvat upp hyllor, målat, rensat och fixat! Och nu står det äntligen redo för en massa jobb imorgon och jag spenderar mer än gärna en dag inne på kontoret nu när det är ordning och reda.

Allmänt | |
#1 - - Fanny:

Vilka fina bilder!

Svar: Tack snälla 😘
Jasmina Bylund

#2 - - Anonym:

Älskar mattan. Vart är den ifrån?😊

Svar: ja visst är den fin 😍😍 Den är från Ellos!
Jasmina Bylund

#3 - - Anonym:

Så fint som vanligt!! Är det vanliga tavellister som du har målat med väggfärgen?

Svar: Ja precis :)
Jasmina Bylund

#4 - - Anonym:

Super fint! Får jag fråga vart kommer trälåda som du har paper i ifrån? tack :)

Svar: Tack snälla! Den är från åhlens :)
Jasmina Bylund

#5 - - Anonym:

Hur gör du med tavellisterna? Sandpapper?? Nått mer??

Svar: Bara lite sandpapper, inget annat 😀
Jasmina Bylund

#6 - - Anonym:

Vad heter väggfärgen?? 😍

Upp