MINIKÖK

För några veckor sedan köpte jag ett litet kök till Winston på Ikea och efter lite sandpapper färg och fix så blev det så här fint. Nästan lite avundsjuk faktiskt... Drömmer ju just nu om ett beiget kök utan överskåp och kroklister precis som detta. Men nu har vi i alla fall ett beiget kök här hemma så jag får väll nöja mig med det här lilla miniköket så länge... Känner mig riktigt nöjd faktiskt, eller vad tycker ni?

Allmänt | |
#1 - - JohannaIsabella:

Verkligen så himla fint! Vi har också ett sånt kök här hemma, dock fortfarande i original. Längtar tills jag har tid att göra om det! =)

Svar: Tack snälla 😍😘
Jasmina Bylund

#2 - - Anonym:

Superfint! Vart är kroklisten ifrån?

Svar: Den har jag faktiskt knåpat ihop själv 🙈☺️
Jasmina Bylund

#3 - - Suzette :

Så fint. Ska snart göra om ett här hemma. Kan du beskriva mer vad du gjort och färg? 😊

#4 - - Jessica:

Vilket tjusigt kök! Undrar hur du har gjort bänkskivan? :-)

Upp