MARS

Mars har verkligen varit en månad med mixed feelings, älskar vanligtvis Mars, första vårmånaden, sommartid, min födelsedag! Ja ni hör ju! Man måste helt enkelt gilla Mars! Men phuu vilken pers, större delen av månaden har jag och Winston varit själva pga av att Peder varit iväg på någon oklar militärövning i Boden?!?! Vi har ju självklart saknat ihjäl oss efter honom och dagarna har helt enkelt krigats igenom! Men en trotsig snart 3 åring och en sparkande i magen har jag inte alltid varit på topp måste jag erkänna, blivit många lata middagar, lite för mycket tid framför tven med Mästerflygarna, Elias, Rorri.... ja ni småbarnsföräldrar vet vad jag pratar om! Och det där med att vara konsekvent gav jag tydligen upp helt under dessa veckor. Men men vad jag man inte för att orka med... 


Jag har som sagt även fyllt år och blivit firad av både familj och vänner! Och jag hör ju fortfarande till den lilla skaran som faktiskt tycker om att fylla år. Hela 30 år blev jag den gång och kunde inte känna mig mer tillfreds med min ålder! 
Medelålderskvinna räknas man väll som nu va ?! 

Förutom detta så har jag pysslat och fixat en hel del här hemma, mest inför lommande försäljning! Ni vet tagit tag i sånt man borde gjort för typ några år sedan... planterat om typ all våra växter och satt sticklingar som aldrig förr, verkligen älskar den där vårkänsla inomhus efter vintern när man bara vill ha massa gröna växter omkring sig! 

Och sist men inte minst har jag shoppat ihjäl mig till vår lilla kommande bebis, kan fortfarande knappt fatta att vi ska få en till liten i familjen lagom till midsommar! Känns helt galet och vi längtar som bara den! 

April har jag längtat efter, Peder är äntligen hemma och livet kan återgå till det normala. Jag hoppas på massa vårsol, gröna träd och förhoppningsvis kanske vi även kommer att hitta ett litet hus att köpa!  




Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Du tar verkligen magiska bilder . Vad använder du för kamera oxh objektiv? Säkert en ständig fråga man får 🙈 /Martina

Upp