2 ADVENT

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår var det ju andra advent och den firades här hemma med att klä gran och äta lussebullar som Winston nästan bakat helt själv hos farmor och farfar. Winston var så där halvintresserad av att klä gran och tröttnade efter att ha hängt upp typ en grej! När det gäller julgransdekorstioner är jag kanske lite tråkig men kör nästan alltid på samma, har en hel del som jag haft ända sedan jag var liten och det mesta har hängt i granen varje år i flera flera år nu! Har en liten tradition att jag köper nått litet nytt hänge varje år! Tycker att granen blir lite extra personlig på det sättet och sånt gillar ju jag! 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Älskar färgerna och ljuset i dina bilder! Vad använder du för kamera samt objektiv och hur redigerar du dem, i vilket program/app? Hoppas du får en fin jul! :)

Svar: Tack snälla! 😘 Jag använder en Canon eos 6d, med lite olika objektiv men oftast ett sigma 24-105 mm och redigerar dom i Lightroom 😊 God jul!!
Jasmina Bylund

#2 - - Anonym:

Underbara bilder! Vart är mattan från?

Svar: Tack snälla ☺️ Den är från Ellos!
Jasmina Bylund

#3 - - Anonym:

Fina bilder! Var är det runda soffbordet i trä ifrån?

Svar: Tack snälla! Det är från Menu 😘😘
Jasmina Bylund

Upp