JULAFTON

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Julafton firades med nästan hela tjocka släkten hemma hos oss! Så mysigt men det har verkligen varit full rulle! Men nu är julmaten snart slut och klapparna under granen borta, Winston är helt lyrisk av alla klappar och en aning hög på socker men det är väll så det ska vara i juletider. Själv känner jag nästan alltid något lite ledsamt efter julen. Det blir så tomt och lite hopplöst, ( låter deppigt jag vet) Man planerar, bakar fixar och donar i flera veckor och pyntar om hela hemmet och sen plötsligt är allt slut och man blir liksom över en natt helt obeskrivligt trött på allt som har med jul att göra, konstigt det där! Och då ääälskar jag ju verkligen julen och ändå vill jag slänga ut allt som har med den att göra redan på juldagen och längtan till sommaren blir nästan så där olidligt stor.
Nu ska jag lägga mig i soffan äta popcorn och kolla på en film  (ingen julfilm) 

Hoppas ni haft en lugn och skön jul kära ni! 


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hej! Vart kommer mattan ifrån? :)

Upp