HOMESTYLING

 
 
Förra veckan hjälpte jag några goda vänner till mig att styla deras lägenhet inför försäljning! Även fast jag jobbat med inredning i flera år och stylat det mesta så har jag faktiskt inte homestylat någon lägenhet förut så det här var verkligen något nytt men väldigt kul måste jag säga. Kul när det blir en så stor skilldnad vilket jag faktiskt tyckte att det blev med ändå ganska små medel! Detta är i alla fall resultatet! Den är till salu via Vasastans mäklarna och hela lägenheten hittar ni här! Spring och köp!
 
 
Allmänt | |
#1 - - JohannaIsabella:

Wow så fint!!

Svar: Tack! 😘
Jasmina Bylund

#2 - - Josefine:

Men wow så duktig du är! Inspirationsbomb på dessa bilderna!

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir 😘
Jasmina Bylund

#3 - - Hanna Karlsson:

Så snyggt det ser ut!

Svar: Tack 😊😘
Jasmina Bylund

#4 - - JUNITJEJ:

Så fint hem!

Svar: Tusen tack! 😘
Jasmina Bylund

#5 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Superfint!! :D

Svar: Tack snälla! 😊
Jasmina Bylund

#6 - - Sriwanna Salomonsson:

Snyggt Jasmina :)

#7 - - Rebecca:

jisses vad snyggt!

#8 - - Mikaela:

Åh så snyggt!! :)

#9 - - Ingrid Wenell:

superfint! det är ju ett drömjobb man skulle vilja livnära sig på!

#10 - - Veronica Möller:

Så himla fint! :) Kram! ♡

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så snyggt inrett!

#12 - - Isabelle:

Men wooow!! Så himla fint, där vill man ju gärna flytta in! ;)

#13 - - Film&serier bloggen:

Wow, så snyggt! - skulle lätt kunna flytta in där!

#14 - - Sofie:

Gud vad fint!! :D

#15 - - JUNITJEJ:

Så fint hem!

#16 - - Terese%20M%F6rtvik%20-%20Kinda%20Just%20Me:

Väldigt stilrent och snyggt. Det gör verkligen hur mycket som helst med styling när man ska fota lägenhetsbilder.

#17 - - bea:

Sjukt fint!!

#18 - - Emmelie:

Men gud vad fint det var!

#19 - - Natalie:

Wow! Så himla fint!

#20 - - matilda:

Åh så fint! Styling är något som verkar så lätt men då man försöker själv så blir det oftast ingenting. Man får nöja sig med att drömma sig bort med bilder på Pinterest då istället :D

#21 - - Emelie:

Jättefint!!

Svar: Tack 😘
Jasmina Bylund

#22 - - mbah:

Så snyggt!

#23 - - peppidepp.blogg.se:

Åh där hade jag velat bo! 😍

#24 - - Christin:

Åh så fint!

#25 - - Izabella Sjöberg:

Vad kul att du tittade in på min blogg, vad härligt att du gillar den! :D

#26 - - Amanda Eriksson:

Så fint!!

#27 - - ISA:

så sjukt perfekt fint!! vill flytta in, haha ;)

#28 - - Veronica Möller:

Så jäkla snyggt! :) Kram! ♡

#29 - - Madeleine:

Gud så fint!! Älskar att de är så ljust och de små detaljerna lite här och där! Bra jobbat :)

#30 - - Anonym:

Jätte fint! Blev så inspirerad då jag hade velat ha mitt egna rum i någon liknande stil!

#31 - - Lina Fogel:

Verkligen jättefint! Blir verkligen inspirerad!!

Upp