SPARAT PÅ INSTAGRAM

 

Ni har väll ibte missat att man numera kan spara bilder man gillar på instagram! Jag blev dölycklig när jag kom på det och fullkomligt älskar den funktionen. Man hittar så mycket fina bilder på instagram och får så mycket inspo så det här är nog det bästa som hänt i instagramvärlden enligt mig! Här ser ni dom bilder jag sparat under senaste tiden! 

 
Som ni ser så går mina tankar helt i blått, kanske är det längtan efter sommaren som slagit över eller så är det så att jag helt enkelt saknar vår gamla sovrumsfärg trots att jag var sååååå trött på den haha att man aldrig kan bestämma sig... Nu vill jag i alla fall ha blått överallt! 
 
 
1, Såklart måste det ju finnas en del New york tips med bland dessa bilder, det här stället kommer definitivt besökas för en brunch, Hur fint? Bilden är från Nomo Soho i New york.
 
2, Detta helt underbara instagramkonto snubblade jag över här om veckan och måste bara tipsa er om ni inte redan hittat dit @daughter.co Helt ljuvliga bilder!
 
3, Alltså denna färg är ju helt fantastisk och detta sovrum tillhör @annaslivsstil
 
4, Det här är ju bara så fin så man dör älskar känslan i bilden, inredningen, älskar så klart färgen och ljuset, Ja ni fattar! @linethitklein 
 
5, Har lite svårt att tröttna på denna vackra tapet från @ecowallpaper, den får nog en plats när vi flyttar in i huset.
 
6, Ser ni lampan där upp till höger, Helt perfekt för sovrummet och jag önskar den var min, bilden är från @nordsjoidedesign
 
7, 8 Ett ganska nyfunnet konto som jag älskar, Anna ska snart få en bebis och delar med sig av lite av varje. Ett hett instatips @annalandstedt Och hur fint är inte färgen på skåpet och för att inte tala om den perfekta beiga väggen!?
 
9, I huset vill jag ha ett riktigt stort kontor med dubbla skrivbord och mycket arbetsyta, föll för denna kombination och bilden åkte rakt in i inspomappen för huset. @oliveetoriel
 
10, Alltså!!! Älskar detta! Färgen är helt perfekt smutsigt gråblå! bilden är från @interiormilk men är fotad av @henricnero
 
11, Känslan i denna bild är helt magisk! Längtar till sommaren och ser framför mig att winston leker pirat i ett gammalt badkar med sina kompisar! Bilden är från @annabellehickson
 
 

 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hur gör man??:)

#2 - - Lotta:

Såg att du sparat en bild från Nomo Soho och blev helt lyrisk, de har utan konkurrens de godaste, fräschaste pannkakorna med mascarpone och citron fyllning och fruktsallad till. Såååå goda. Och en helt fantastisk frukostbuffé med hemgjord granola och supergod omelett, och, och... Ja du hör ju, allt vi åt där var supersmarrigt och drinkarna i baren går inte av för hackor de heller. Ett ställe jag DEFINITIVT ska tillbaks till nästa gång jag kommer dit!! Gläd dig! :)

Upp