SPRING FEELINGS

Efter jul så tycker jag att det brukar bli så himla trist och tråkigt hemma, så fort granen åker ut blir det liksom tomt! Så i helgen passade jag på att köpa på mig en hel del nya våriga växter, det blev ytterligare en pillerfik, en stor fin eaculyptus som jag har gett mig tusan på att jag ska klara av den här gången. Alla mina tidigare har dörr efter bara någon månad... Sen till sist så köpte ett gäng doftpelargoner som jag fullkomligt älskar, dom doftar så vårigt och fräsch och förökar sig snabbt som tusan! 

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Googlade på växtpelargon men fick bara träff på "vit pelargon" har du något annat namn på den härliga växten som står på Ivar byrån? För Pillerficus och Eucalyptus antar jag inte är den..? Kram!

Svar: Gick lite snabbt där, softpelargon skulle det självklart stå ☺️ och hur denna sort heter Dr Westerlund! 🌿
Jasmina Bylund

#2 - - Hanni:

Hej, vart och vilken typ av eucalyptus köpte du? Jag har köpt flera men de dör så snabbt.

#3 - - Josefine:

Hittade hit genom Blogg.se's frontsida! Din blogg är så vacker :)

Svar: Vad roligt! Tusen tack! 😊😘
Jasmina Bylund

Upp