BELLE

Nu är hon ju äntligen här och redan nu så här tre dagar in livet så känns hon ju så självklar i vår lilla familj! Så galet att hon låg där inne i min mage för bara några dagar sedan. Klyschigt jag vet men det är verkligen ett mirakel. Så lycklig och tacksam för mina små guldklimpar! Tänk att vi nu har två helt fantastiska och friska barn. Mer kan man ju inte begära. 


Winston är såklart världens stoltaste storebror och jag vet inte hur många gånger han redan sagt att han älskar sin Belle. Hon har till och med fått låna hans ambulanshelikopter i några sekunder och det är få förunnat vill jag lova.  
 
Nu ska vi mysa vidare och kanske kanske ska jag våga mig ut på en liten kort första promenad och ikväll hörrni!! Så har vi visning på vår lägenhet...  Phuu alltså! Allt på en gång verkligen men det är väll så det ska vara. 

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Stort grattis! Och vad hon är så lik Winston 😍

#2 - - jannica:

grattis till eran prinssesa

#3 - - Sanne :

Åh det heter ju mina barn i mellannamn 😍🙌🏻 Haha London hette det i flera veckor tom 😅 Superfint men de var för flickigt för henne kände vi så det fick bli ett mellannamn 💪🏻

#4 - - Sanne :

Åh det heter ju mina barn i mellannamn 😍🙌🏻 Haha London hette det i flera veckor tom 😅 Superfint men de var för flickigt för henne kände vi så det fick bli ett mellannamn 💪🏻

#5 - - Jeanette:

Åh så fina bilder!

#6 - - Anonym:

Stort stort grattis till fina Belle!

Upp