HOS WINSTON

I Winstons rum har jag verkligen noll inspiration just nu! Allt känns bara grått och tråkigt... Helst skulle jag vilja tapetsera eller måla om där inne men det orkar jag helt enkelt inte! Inte nog med att vi har 4 meter i takhöjd här hemma så är energin inte på topp dessa dagar och jag längtar så tills bebisen är här och man förhoppningsvis blir lite människa igen! Den här graviditeten har verkligen varit som en käftsmäll för mig! Aldrig kännt mig så orkeslös någonsin. Men men nog om det! Fick i alla fall hem en superfin pläd från Ng baby här om dagen. Älskar att den är helt i bomull pch så mjuk och skön att man vill ha den som halsduk typ. Nu ska jag hasa mig iväg och hämta ut lite paket på posten sen har jag möte med en mäklare som ska titta på vår lägenhet .... spännande va!?




Allmänt | |
#1 - - Mikaela:

Hoppas du får lite energi nu mot våren! Visst hade ni köpt hus? 😊

#2 - - Angelica:

Hej, måste fråga om dina stolar du har till matbordet. Vart är de köpta?

Svar: Hej, Åh, jag köpte dom förra sommaren i nån inredningsbutik utanför stockholm so jag tyvärr inte minns namnet på men det är thonet stolar och dom finns ju lite överallt :)
Jasmina Bylund

Upp