SÖNDAGSLUGNET

Så här härlig är just den här morgonen på riktigt! Jag har verkligen sovit precis så länge jag ville utan att bli väckt! Vaknade till ett helt tyst hem, gick upp och gjorde lite frukost som fick följa med tillbaka till sängen... 


Peder har ju varit borta i snart två veckor vilket inte alls är så härligt, repmånad (med värnplikten) kallas det tydligen och ja det finns tydligen fortfarande, det har i alla fall resulterad i en sjukt trött mamma med en trotsig 3 åring och en livlig bebis i magen som inte riktigt låter mig sova... men sen igår morse så har Winston varit hos sin farmor och farfar och jag har fått lite lugn och ro! Så välbehövligt faktiskt. Saknar såklart mina killar som bara den men kan ändå inte låta bli att njuta av den här tystnaden nu på förmiddagen för snart ska jag iväg och hämta hem min lilla sjörövare och då blir det fullt ös igen kan jag lova! 




Allmänt | |
#1 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Underbara bilder ❤❤❤❤

Svar: Tack 😘
Jasmina Bylund

#2 - - Emmelie:

Såå mysigt! :)

Upp