HÖSTFAVOITER

 

Här hemma laddar vi upp för höst nu och dessa fina höstfavoriter har jag klickat hem från By binett. Dom har ju bara så mycket fina saker! Bland annat har dom massa porslin från Pottery Jo som vi har tallrikar i sedan innan och nu slog jag äntligen till på denna karaff som jag suktat efter så länge. 

 
Doftljus är ju ett måste på hösten och dessa är mina favoriter just nu, luktar himmelskt och är bara så fina, bättre kan det inte bli! 
 
Vaserna från Cooee Design finns i alla möjliga storlekar och passar utmärkt till både snittblommor eller en liten stickling. 
 
Sist men inte minst, min räddning när hösten och vintern kommer, en bra tvål och en HANDKRÄM!! Fullkomligt knarkar handkrämer på hösten, får panik av torra händer och denna från vakinme är helt perfekt! 
 
Och det bästa är att ni just nu får 15% på ett helt köp med koden JASMINABYLUND, den gäller till 16/10 så passa på att handla massa fint till höstmyset här.

 
Inlägget publiceras i samarbete med By binett.
Allmänt | |
Upp