SOFFHÄNG

Idag gör vi inte många knop vill jag lova, myser i soffan med mina små älsklingar och fnular runt lite här hemma, har bland annat fått upp lite tavlor i vardagsrummet. Idag kom dom också äntligen hit för att fixa sovrummet och förhoppningsvis kan vi under helgen flytta in där och slippa sova i garderoben som vi gör just nu. Sovrummet är liksom lite mitt favoritrum så det ska bli så himlans skönt att få ordning på det.





Allmänt | |
#1 - - Victoria Glosemeyer/ Bara för att jag vill:

Så himla fint du har det! Har ganska nyligen hittat till din blogg, och ser fram emot att få se mer av ditt fina, nya hus! Vackra färgval, tycker jag!

Svar: Tusen tack 😊😘
Jasmina Bylund

#2 - - Johanna:

Vilken superfin matta! Underbar färg! :)

#3 - - Amanda:

Hej! Vart kommer det fina soffbordet ifrån?

Svar: Det är från Menu 😊
Jasmina Bylund

Upp