NOVEMBER

(null)
 
November är ju en sån där lagom kul månad! Än av dom tråkigaste och deppigaste månaderna jag vet faktiskt! Men tur är väll då att detta november gick ovanligt fort! Haft fullt upp med lite av varjeoch dagarna har bara flugit förbi. Fick äntligen ordning i Belles lilla hörna och målade rött?!? Så himla nöjd just nu men nu är bara frågan hur snabbt jag kommer tröttna haha! Vi har även gjort om vardagsrummet och platsbyggt en TV-bänk/hylla längs hela väggen, har fått så mycket frågor om den och lovar ett eget inlägg om den inom kort. Utöver det har vi mest myst runt, druckigt varm choklad, ätit pannkakor och hängt med vänner och familj och såklart tjuvstartat julen liiite. 

I december ser jag så mycket fram emot att fira jul! Ska verkligen njuta av att jag är hemma just den här tiden! Julen kan lätt bli lite hektiskt och stressig så verkligen skönt att vara hemma i december. Lite jobb blir det också men bara väldigt roliga saker så det ser jag lika mycket fram emot som att fira jul. 

Allmänt | |
Upp