MIDSOMMAR

Midsommarafton var ju dagen då en lite bebis skulle ha tittat ut men icke! Däremot så hade vi en väldigt mysig midsommarafton ute i Norrtälje hos Anna och Johan, god mat, lekande barn och massa härligt häng! Vad mer kan man begära? Ständigt redo med BB väskan i bilen så klart! Nu undrar vi verkligen när den här lilltjehen ska komma... Både jag och Peder har varit så säkra på en tidig ankomst så trots att jag bara har gått över tiden med en dag känns det som flera veckor! Så nu hoppas vi och håller alla våra tummar för att hon kommer snart! 






Allmänt | |
#1 - - Sanne :

Haha åh jag gick ju fan över 12 dagar med Milano 😅 Trodde oxå jag skulle föda innan bf eftersom jag gjorde det med London. Hoppas hon kommer snart. Lycka till ;)

Svar: Åh hoppas inte på det! Menmen snart är hon här i alla fall! 😊😘
Jasmina Bylund

#2 - - Karin:

Underbara bilder! Hoppas allt har gått bra nu <3

Upp