3 MÅNADER

I lördags blev världens bästa lilla tjej hela tre månader, helt galet vad tiden går och samtidigt som det har gått så sjukt snabbt och jag fortfarande knappt kan förstå att den här lilla människan är vår så känns det som att hon alltid funnits och jag kan knappt minnas ett liv utan henne. Kärleken är ju oändlig och man dör ju lite varje gång man tittar på detta fantastiska lilla ansikte! 


Världens gladaste och snällaste är hon. Ler och skrattar mest hela tiden och verkar alltid vara på sitt allra bästa humör, skulle nog jag också vara om jag fick sova lika mycket som henne. En riktgt sömntuta är hon och vi fullkomligt njuter av det vill jag lova. Det blir mycket lata dagar här hemma men det är väll så det ska vara när man är föräldraledig tycker jag. Så gossigt att få spendera den här tiden med henne och det är verkligen så underbart att se hur den här lilla limpan blir mer och mer människa för varje dag som går. 





Allmänt | |
#1 - - Hanni:

Så bedårande söt! :)

#2 - - Anonym:

Villen gullig liten tjej!
Jag ser både dig och din mamma i henne! Förstår precis hur du känner❣️Stor kram till er alla 😊

#3 - - Rebecca:

Så fina kläder du har på din lilla tjej! Vart köper du dessa? Väntar mitt första barn och letar lite inspiration :)

Upp