OKTOBER

(null)

Helt ärligt kan jag knappt komma ihåg vad jag gjort i Oktober, det blir ju liksom så när man är hemma på det här viset, dagarna och veckorna liksom flyter ihop och man har knappt koll på om det är tisdag eller lördag och hur härligt är inte det? 
Vi har i alla fall hängt en massa med vänner, ätit goda middagar, druckigt många koppar kaffe målat och målat och målat (det tar visst aldrig slut) och höststädat hela trädgården, klippt häckar, krattat löv och allt så sånt där som hör till när man helt plötsligt har en stor trädgård att ta hand om. Lite ovant måste jag säga med än så länge bara kul! 

November är enligt mig typ den deppigaste och tråkigaste månaden på året, det här mörkret är en riktig energitjuv och jag vill helst av allt gå i ide och sova tills det bli vår och sommar och hoppa över alla dess tråkiga vintermånader. Men trots detta så ser jag ändå lite fram emot att bara fortsätta med våra lata dagar och göra precis det vi vill! Har massa roliga samarbeten på gång och en hel del spännande möten inplanerade och det är ju kul.

Sen kommer det såklart bli en hel del julfix men det får vänta några veckor till, om jag kan hålla mig... riktigt taggad på jul i år måste jag säga och förmodligen så beror det väll på att det är första julen i huset och jag tänker verkligen gå all in! Tomtar, julstjärnor, ljusslingor, julstrumpor, ja typ allt man kan tänka sig, och så klart en massa julbak! 



Allmänt | |
#1 - - Tess:

Åh, så härliga bilder! :D

#2 - - lillemmish - MODE:

Ha e bra dag

kramis

#3 - - missluong:

fina bilder!! über söt bebis!

#4 - - Hanna:

Vilka fina bilder! Håller med om att november är en mörk månad vädermässigt.

#5 - - Malin:

Jag är också jättesugen på julfix i år! Jag tror det är för att vi har en ny lägenhet så ingenting känns 'gjort'.

Upp