BARNENS RUM

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hello! Hur härlig har inte denna dagen varit?! Alltså vädret! I alla fall för oss som bor runt Stockholm. Känner mig så laddad och så pepp på flera sånna här dagar! Sol sol sol!!! 

Dagen började kanske inte lika härligt, röjde som en tok i barnens rum, bäddade om i nya såååå fina sängkläder från Garbo & friends nya kollektion och städade för 1000 gången den här månaden haha! Och på begäran kommer ett litet blogginlägg om sammetsdrapperiet. Det är helt ljuvligt fint och jag älskar sammet. Winston har ju en inbyggd platsbyggd säng med snedtak över så det kändes verkligen som det perfekta stället att hänga upp ett fint draperi. Extra bra är det ju också att han kan dra för det så får han som en helt egen liten koja eller det som kanske är mest poppis just nu, att snurra in sig i det när man leker kurragömma. 
Draperiet är en färdig gardin som jag köpt på Ohlsons tyger och ni hittar den här. Köper nästan alla mina gardiner där, jag tycker dom har ett så himla fint och prisvärt sortiment av färdiga gardiner allt från linne till sammet och en annan bra sak och något som jag vet är svårt att hitta är att nästan alla deras gardiner är 300 cm, så bra om man har högt i tak hemma. 

Så mer sammetsgardiner till folket helt enkelt! Det ger verkligen en sån ombonad och magisk känsla och passar så bra i ett barnrum där man vill ha just precis den där mysiga sagolika känslan. 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Så mysigt rum! Var är mattan ifrån?

#2 - - JUNITJEJ:

Så himla fint rum!!

Upp