HEJ

(null)

(null)

Jodå! Här sov hon faktiskt hela långa natten. För några dagar sedan flyttade vi in Belles säng i hennes och Winstons rum, men jag fick såklart lite separationsångest så hon fick ligga kvar inne hos oss några nätter i vår säng innan jag kände mig redo! Första natten vi provad gick dock inte så bra då hon fick feber och vi flyttade över henne till oss. Men så igår provade vi igen och jag fick en chock när jag vaknare kl 04,00 och INGA barn i sängen?!?! Inte ens Winston...  Jag kan lova att det har inte hänt på flera år så självklart varv jag tvungen att hå upp och kolla att samtliga barn andades (hönsmamma jag vet haha) vilket dom gjorde så jag smög tillbaka och njöt av all min plats i vår stoooora säng! SÅ skönt och nu hoppas hoppas hoppas vi att detta håller i sig! 



Allmänt | |
Upp