EN MÅNDAG

 
(null)
 
(null) 
 
(null) 
 
(null) 
 
(null) 
 
(null) 
 
(null) 
 
(null) 
 
(null) 
 
Kaosiga och snabba mornar har vi gott om här hemma vill jag lova! Inget jag är stolt över och mitt dåliga samvete över det gnager alltid lite i mig. Om det fanns något jag fick önska mig så skulle jag vilja vara en morgonpigg person som är uppe med tuppen varje dag, tyvärr är det inte riktgt så och ingen i familjen är speciellt morgonpigg, Peder är lika hopplös som jag och barnen sover gärna till 08?!? Hur är det ens möjligt... barn ska ju vakna tidigt! Jag vet, jag ska verkligen inte klaga och för det mesta är vi såååå glada att dom sover men fy vad stressigt det blir ibland. Imorse skyndade hela familjen upp och allt vad det innebär, snabb frukost, tandborstning, påklädning mm för att sedan mötas av en kolsvart förskola. Så klart var det planeringsdag, vilket jag kom på att jag visste i samma sekund Peder rullade tillbaka in på uppfarten och började packa ur barnen. Så all stress i onödan denna måndagsmorgon och allt jobb fick vänta till imorgon. Istället har jag och barnen myst runt hemma i mjukiskläder och tofflor, pyntat granen med dom allra finaste juldekorationerna, badat, fikat kakor och tapat räkningen på hur många mandariner vi ätit. Så just denna kaosiga morgon blev det ju faktsikt något riktgt bra av och bättre start på veckan kan man ju inte få! 
 
Hoppas ni hade en fin start på veckan! 
 
Allmänt, Jul | |
#1 - - Anonym:

Åh vad jag känner igen mig i de där stressiga mornarna 😂🙈❤️ Superfin gran!

Upp