BLOMBUD

(null)

(null)

(null)

I torsdagskväll fick jag typ världens härligaste överraskning, precis när jag hade kurat ner mig i soffan med mjukiskläder så knackade det på dörren och där stod en budkille med en stor bukett helgblommor och det var inga mindre än Flowery som önskade mig en fin helg! Kan helgen på riktgt få en bättre start än så?! Nä tror inte det faktiskt. Flowerys grej är nämligen att man kan prenumerera på snittblommor och sedan levererar dom direkt hem till dörren. Så värt och så lyxigt! Vem gillar inte att ha snittblommor hemma liksom... Väldens bästa grej tycker jag! 
Allmänt | |
#1 - - Christin:

Vilka fina blommor! :)

#2 - - Bella:

Alltså dina bilder..måste fråga om lampan. Finns den att få tag på och vad heter den? Helt galet kär i den

Svar: Tack! ☺️ Åh den ät köpt på room för ett par år sedan, vet inte säkert vart man hittar dom idag men kanske artilleriet.se 💕💕
Jasmina Bylund

Upp