KÖKET

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Som nu har bytt plats igen... men nu tror jag att det hittat rätt! Jag menar hur härligt är det inte att stå och diska och laga mat vid fönstret, borde ju gälla även dom små va?

Hur som helst så får jag alltid såå himla mycket frågor om detta kök och det är faktiskt så att det är ett helt vanligt barnkök från ikea som har fått sig en liten renovering. Bänkskivan har jag slipat upp ordentligt och betsat med en mörkbrun bets. Själva köket har jag målat med snickerifärg och jag målade även över det lilla fönstret. Sedan har jag spacklat igen hålen för handtagen, borrat nya och satt dit nya små knoppar. Plättlätt och ganska kul också om ni frågar mig. 

Vad gäller kulören så har jag säkert målat om det typ 10 gånger men just nu har den samma fina gröna färg som resten av den delen i rummet, vilken färgkod det är är dessvärre lite hemligt än så länge men håll utkik hos Anna närmsta veckorna och snart kommer hon berätta allt om denna perfekta gröna som faktiskt är hennes egen!
Allmänt | |
#1 - - Johanna:

Superfint!! Jag längtar så tills vår dotter är stor nog för att leka med ett kök! :)

Upp