FRUKOST

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Igår vart jag så otroligt sugen på scones så imorse när Anna kom förbi för lite jobb så passade jag på att baka och vi började dagen med en härlig frukost! Finns det ett bättre sätt att starta en dag eller en hel helg på som denna gång? 
Dukade med mitt fin fina porslin från Eva Solo, älskar att ha ett vardagsporslin som är slitstark och håller sig fint! Och nu har dom till min glädje utökat sitt sortiment rejält med precis sånna där saker jag saknat. Bland annat dom här tekopparna med fat som är helt perfekta och förutom dom så finns det nu även vaser, ljusstakar, sopptallrikar och en himla massa massa mer! Kika in deras sortiment och alla deras nyheter här
 
Scones var precis så där goda som dom brukar och vi hann jobba av allt som vi planerat! Sån skön känsla när man blir klar med allt i god tid på en fredag och kan ta helg med gott samvete. Nu ska jag hämta mina små gölliga troll på förskolan och fredagsmysa resten av dagen! 
 
Hoppas ni får en fin kväll! 
 
 
Allmänt, Mat & bak | |
#1 - - ullie:

åh att äta scones är bara så mysigt brukar göra på helgerna

#2 - - Victoria Baraförattjagvill:

Vilka himla fina tekoppar 😍 Och scones är så lyxigt och gott!

#3 - - Jennie:

Scones är mycket gott

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

scones är så himla gott, och er frukostdukning ser verkligen så lockande ut att jag på riktigt vill hoppa in i bilderna!

Upp