FORMEX

Jag tycker ju tyvärr att Formex senaste åren blivit lite enformigt, dom stora företagen har stora montrar i A-hallen som i princip ser likadana ut varje år ganska tråkigt enligt mig, varför inte prova något nytt? Utav den anledningen så hänger jag nu för tiden mestadels i B-hallen där lite mindre nya företag ställer ut, där blir jag alltid inspirerad och det var inget undantag den här gången. Som ni kanske ser är det inte bara jag som snöat in på blått, kändes som att det var ett genomgående tema på Formex i år och blir inte blått årets färg då blir jag förvånad. Ferm Living, levererar ju som alltid med fantastiska tapeter och nytt porslin. Blanka är också ett säkert kort och med så fina grejer kan det ju inte bli annat än bra. Fine little  day kommer också med många fina spännande nyheter i höst. Så himla roligt. Men för mig var nog höjdpunkten tre små företag som jag blev alldeles kär i, förts ut Marnelly som gör barntextiler för oss alla som inte gillar rött och gult, deras produkter går ingen härlig gråskala och både jag och Anna föll pladask, ett måste att spana in enligt mig. Sen har vi Stålverket, som gör helt underbara grejer i marmor, läder och inte nog med det så hade dom målat sin monter i den vackraste av alla blåa nyanser, vad finns det att inte älska. Ni ser spegeln här ovan och den är ju to die for. Sist men absolut inte minst, snarare tvärtom, min personliga favorit Frosta design, så otroligt fina väggbonader, vilket hantverk!!! Och jag måste faktiskt erkänna att jag paxade till mig den blåa här ovanför så om några dagar är den min, så otroligt glad att det pirrar lite i magen när jag tänker på det, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. 
Allmänt | |
#1 - - Rebecka :

Åh vad fina grejer, och väggbonaden var ju helt fantastisk! Bra paxat!

Svar: Ja visst är den! Är så himlans glad över den 😃
Jasmina Bylund

#2 - - [email protected]:

Vet du vad det var för blå färgkod?😍

Svar: S6020-B10G 😊
Jasmina Bylund

#3 - - Mikaela:

Jag paxade också en idag! Blev inspirerad av dig. Såg din blåa hänga där, så fin så :)

Svar: Åh va roligt! Dom är ju så fina så man dör 😍😍
Jasmina Bylund

Upp