TIDIG MORGON


Idag blev det en alldeles för tidig morgon, jag är så van och bortskämd med att vår sömntuta oftast sover till 8 på mornarna men idag ville Winston så klart gå upp kl 6, trist för mig bara att det var Peders tur att få sovmorgon. Jag är verkligen inte van att gå upp så här tidigt så jag känner mig helt förstörd om jag ska vara ärlig haha. Men vi flyttade från sängen direkt till soffan och här har vi hängt ett tag nu, kollat på barnprogram, Winston har lekt med sina  älskade tåg och jag har druckit te och kollat på nyhetsmorgon. Nu väntar vi på att Peder ska vakna så vi kan hitta på något kul att göra. 
Allmänt | |
#1 - - Leyla Andersson:

Hihi hos oss är vi jättenöjda om dagen börjar efter klockan slagit 06😄 Dalia har länge tyckt att 4.45 är en bra tid o starta dagen på 😉 puh... nu är det som tur var mer vanligt runt 5.30 😉

Svar: Haha ja som sagt vi är liiite bortskämda 🙈🙈🙈
Jasmina Bylund

#2 - - Anonym:

Så fin soffa, vart är den ifrån? :)

Svar: IKEA 😊
Jasmina Bylund

#3 - - FantasiHem:

Så himla fint hem du har och fin blogg!

Svar: Tack snälla ☺️😘
Jasmina Bylund

#4 - - Jessica:

Hej!
Har också tittat på den soffan och funderar på att köpa ett sofföverdrag från bemz.. Vad har du för sofföverdrag på er soffa? Är det från ikeas sortiment? :-)

Svar: Hej, det är Ikeas egna, den mörkgrå :)
Jasmina Bylund

Upp