SISTA RYCKET

Här inne på kontoret spenderar ja så sjukt mycket tid. Det blir många sena kvällar, lördag och söndagar här. Det är lyxigt att ha ett eget kontor hemma men ibland är det lite väl nära till jobb och det kan va svårt att hitta balansen mellan privatliv och arbetsliv men jag antar att det är så när man är egen företagare, att gränsen liksom suddas ut och man jobbar lite hela tiden, hjärnan går ständigt på högvarv pch ändå så hinner man knappt med hälften av allt man vill och ska. Men trots att det är tufft ibland är jag så glad att få bestämma själv över min tid och hur jag vill spendera den och även om jag behöver jobba någon kväll eller söndag då och då så kan jag va helt ledig en hel dag mitt i veckan och bara göra precis vad jag vill och det är lyx för mig. Och idag mina vänner är det sista dagen på några veckor som jag tänkte spendera här inne för sen blir det semester med min kära familj och ni förstår inte hur efterlängtad den är. Den här våren och försommaren har varit helt galen och ibland känns det knappt som att man haft tid att andas eller att ens hålla ögonen öppna. Så det känns välförtjänt med en lugn och skön semester med nära och kära.

Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Så vackert! Får jag fråga, har du målat krukan själv? superfin färg! om så är fallet, har du möjligtvis färgkod?

Tack för en inspirerande blogg!

#2 - - Anonym:

Vad heter den fina färgen ni använt er av?

#3 - - Shanelle:

Vad är det för växt du har där? Ser litegrann ut som eukalyptus :)

#4 - - Anonym:

Saknar lite uppdatering :)

Upp