SOVRUM

Nu mina kära vänner ska jag kolla sista avsnittet av Game of thrones och jag kan knappt bärga mig... Jag har ingen aning om hur jag ska klara mig ett helt år till nästa säsong!!

Efter det väntar i alla fall sovrummet och sängen och jag håller mina tummar för en natt utan en krafsande 2 åring som gärna använder både mig och Peder som levande snuttefiltar, huvudkuddar, boxningssäckar... Ja ni fattar! Så vi hoppas att han sover hela natten i sin egen säng.

Allmänt | |
#1 - - Håkan:

Hej.
Vad är det för färgkod på den blå väggen? Den var riktigt härlig. :)
hälsar Håkan

#2 - - Anonym:

Hej!! Vilken färg har ni på väggarna? Helt fantastisk ❤️ Mvh [email protected] . Hade blivit så tacksam för svar då vi precis ska till att måla om

#3 - - Louise :

Hej vad är det för färgkodade på den blå färgen den var så fin
Med vänlig hälsning, Louise

#4 - - Louise :

Hej vad är det för färgkodade på den blå färgen den var så fin
Med vänlig hälsning, Louise

#5 - - Anonym:

Hej
Jag undrar också vad det är för färg kod? Hälsningar Åsa

#6 - - Cajsa :

Hej! Vad är det för färgkod på den blåa färgen på väggarna i sovrummet? Superfin! Tacksam för svar!

#7 - - Cajsa:

Hej! Skulle bara höra vad väggfärgen heter och vad den kommer ifrån? Är precis en sådan färg jag är ute efter!
Hälsningar Cajsa

Upp