FROM THE BED

Igår mina vänner så var jag nog på denna tråkigaste konserten nånsin, aldrig sett ett drygare uppträdande och om jag ska va ärlig hade jag förväntat mig så mycket mer av mr biebs, men men sånt är livet och jag är inte bitter för det. Hoppas att han bjuder sina fans på lite bättre show ikväll för dom som ska gå! Däremot så känner halsont och en förskyllning som kommer krypandes så förmiddagen spenderar jag i sängen under täcket med datorn i knät! För sjuk har man liksom inte tid att vara!

Och vet ni? Denna helg har jag och Peder vår första helt barnfria helg tillsammans sen Winston kom, han ska spendera helgen hos farmor och farfar och jag och Peder ska på födelsedagsfest, gå på bio, sova länge, ja ni vet allt sånt där som är lite svårt att göra när man har en galen liten minivulligan i närheten. Sen får vi väll se om vi klarar hela helgen eller om vi kommer få abstinens och vilja hämta honom imorgon redan.

Hoppas ni har en fin fredag!

Allmänt | |
Upp