RISLAMPA

Den här fina rislampan klickade jag hem för ett bra tag sedan men tyvärr så har den legat och skräpat i garderoben några månader. Med våran takhöjd blir verkligen allt ett sånt himlans projekt och det kan ta lite tid ibland innan vi får saker gjort... Lyxproblem jag vet! Men helt ärligt ska det faktiskt bli lite skönt att få en mer "normal" takhöjd när vi flyttar till huset. Jag har i alla fall länge varit på jakt efter en stor rislampa, på Ikea och alla dom här vanliga ställerna dom säljer rislampor på är dom så små och jag har verkligen jagat ihjäl mig efter en stor. Så när jag satt och googlade runt hittade jag till slut detta ställe!  pachia.eu massor med fina rislmpor i alla möjliga storlekar, former och färger. Och till superbra priser dessutom. Ett riktigt bra tips till er som vill ha mycket lampa för pengarna!!! 




Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Visst är de ljusblå påslakan du har..? Så fint till det gröna i väggen!!👌🏼 Magiskt sovrum!

Svar: Tack snälla! ☺️ dom är faktiskt ljusgråa men dom blir blåaktiga av väggen! 😘
Jasmina Bylund

#2 - - Johanna:

fint sovrum!

Svar: Tack 😘
Jasmina Bylund

#3 - - Piret:

Hi !

What size is your lovely lamp ? And is this color "white" or "ivory" :) Thank you

#4 - - Emelie :

Älskar din blogg!!! Älskar dina reportage i Aftonbladet. Fortsätt ditt grymma arbete 💪🏻 Ja skulle önska ett inlägg om gardiner 😀

Svar: Tack snälla!! Vad glad jag blir ☺️☺️😘😘
Jasmina Bylund

#5 - - Anonym:

Hej! Undrar vilken storlek ni har på rislampan? Tack! 😘😘🌟

#6 - - Anonym:

Hej! Är det verkligen s4005 g30y som är färgkoden på väggen? Hittar den ingenstans.. 🤔 tack på förhand!

#7 - - Anonym:

Hej! Är det verkligen s4005 g30y som är färgkoden på väggen? Hittar den ingenstans.. 🤔 tack på förhand!

#8 - - Anonym:

Hej! Är det verkligen s4005 g30y som är färgkoden på väggen? Hittar den ingenstans.. 🤔 tack på förhand!

Upp