4 MÅNADER



Min älskade lilla gosapa alltså!!! Fyra hela månader har du redan funnits och jag kan inte riktigt fatta det! Tiden går ju verkligen så snabbt och trots det kan jag inte ens minnas ett liv utan denna lilla människa. Så självklart i vår lilla familj.

Världens bästa är hon också, hon finner sig i det mesta, hänger med och är nöjd och glad mest hela tiden. Vi börjar få in bra rutiner och hon sover inte alls lika mycket längre, förutom på nätterna då hon fortfarande sover som en liten stock, vilket vi så klart inte klagar det minsta på. 

Dagarna verkligen springer iväg och vi mixar bebismys och bebisbus med en massa mammahäng, kaffedrickande, husfix och så lite jobb. En helt perfekt kombo om ni frågar mig och livet känns liksom så där lite extra bra just nu. 

Nu ska jag pussa godnatt på min lilla bebis och hoppa i säng.


Allmänt | |
Upp