SOVRUMMET

 
Som jag har saknat att ha ett blått sovrum alltså! I förra veckan målade vi här inne och jag kunde inte vara mer nöjd. Det tog sin lilla tid att måla med denna kalkfärg men helt klart värt det eftersom resultat blev helt perfekt! Så fin färg att jobba med och ytan är perfekt matt samtidigt som den är len och skön att ta på. Färgen jag målat med är Jotuns Lady minerals kalkfärg i kulören St Pauls blue. Den kommer från Happy Homes i Norrtälje som har ett helt galet bra sortiment och som om inte det är nog så har dom även proffsig och väldigt kunnig personal. Det jag gillar här är att dom liksom har det mesta. Nu valde jag ju som sagt en kulör från Jotun men dom har även Beckers färgsortiment, golv, tapeter och mycket mycket mer. Så när man som vi just nu har massa olika projekt på gång så underlättar det enormt att slippa springa runt till massa olika butiker utan ha allt samlat på ett och samma ställe. 
 
 
 
 Inlägget publiceras i samarbete med Happy Homes
 
 
 

 

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hur funkar det med jotuns kalkfärg? Kan man måla över med vanlig färg sen om man vill?

Upp