HELLO STUDIO

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu var det ju typ en månad sen jag skrev mitt förra inlägg och jag är så glad för alla er som orkar kika in varje dag trots att inget nytt kommer. Ni är bäst!!!! 
Men senaste veckorna har minst sagt varit full rulle, inte nog med att vi och barnen varit sjuka om vartannat så har typ halva min familj fyllt år och snoriga dagar i soffan har varvats med kalas! Och som om  inte det var nog så har även veckorna bjudit på en hel del roliga jobb och en massa inspirerande möten och sist men inte minst har vi fixat och donat i vår alldeles underbart fina studio som snart börjar  bli helt klar! Kan knappt tro att det är sant och idag hade jag och Anna vårt allra första möte i studion med Malin och Anna från Mrs Mighetto, så härligt, mysigt och inspirerande och timmarna bara flög iväg! Ibland får man liksom nypa sig i armen för tänk att man kan ha sånna här dagar och kalla det sitt jobb?! Så glad och tacksam för det verkligen. Och vad vi och Mrs mighetto håller på att koka ihop får ni veta om några veckor men en sak kan jag säga och det är att det kommer bli alldeles magiskt! 



Allmänt | |
#1 - - Annika:

En blandning mellan Wiho och Mrs Mighetto? 😃

#2 - - Nina:

Vilken drömmig studio. Den kalkade väggen är helt underbar. Vad är det för färg?

#3 - - Johanna:

Det blir såååå fint!!! Aaaah!!! :D

Upp