BELLE & WINSTON

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mina små gossiga älsklingar alltså... även fast jag varit mamma i snart fyra år så har jag fortfarande lite svårt att förstå att jag är någons mamma och ännu mindre att man nu är mamma till två små minimännsikor. Det är så himla roligt att se dessa små liven växa ihop, hur dom dag för dag får ett starkare band till varandra och Winston är redan nu så otroligt beskyddande över Belle, så gulligt att se och Belle lyser upp som en sol varje gång hon ser Winston och tycker typ att han är roligast i världen. Syskonkärlek alltså! Det är ju verkligen något speciellt med det och det är ju bar så fint. Ser så mycket fram emot att se deras relation utvecklas genom åren och jag hoppas så innerligt att dom kommer fortsätta ha så här mycket om inte mer glädje av varandra hela livet ut. 

Och kläderna då?! Hur fin är inte Belles lilla sparkdräkt från Babyshop? Verkligen mitt favoritplagg på bebisar måste jag säga, en endaste liten sak att klä på och förstå hur skönt det måste va att få hänga runt i en sån hela dagarna. Denna kommer från Marmar copenhagen och är så söt så man dör lite och jag älskar att volangen gå heeela vägen runt! 
 
Ni hittar den Här!



Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åhhh så fina bilder! 😍 så häftig den där syskonkärleken!! ❤️❤️❤️

Svar: Tack snälla 💕 Ja men eller hur 😍😍
Jasmina Bylund

#2 - - Maria:

Så fina och härliga bilder!

#3 - - Johanna:

Otroligt härliga och fina bilder! :)

Upp