VÅÅRBLOMMOR

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Som vi längtar efter våren nu alltså!!! Eller är det bara jag?! Nu när alla amaryllisar och Hyacinter gjort sitt för denna gång så kunde jag inte hålla mig från att köpa på mig en hel massa våriga blommor. Älskar känslan av lite slarvigt ihopplockade buketter, som en riktig plockatiträdgådenbukett! Ska för övrigt bli så spännande att uppleva den här första våren i huset och se vad som kommer ploppa upp runt om i trädgården, hoppas på en massa vackra överraskningar men tills dess får jag nöja mig med köpta blommor och det funkar ju ganska fint det med.

Nu ska jag lägga barn och sen blir det en riktig soffkväll, känner mig helt slut och imorgon väntar en lååång dag med superroligt jobb för Family living.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Tack för ej fin blogg! Hittade den precis. Vilken söt liten turban du har på din lilla flicka! Var är den ifrån?

Svar: Va roligt, välkommen hit :) Det är bara en liten snuttefilt som jag knutit runt huvudet ☺️
Jasmina Bylund

Upp