HEMMABLIND

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hallå alla finisar som tittar in här varje dag! Blir så glad att ni sakta men säkert blir fler och fler som tar er tiden att kika in här.  Som rubriken lyder så blir man ju så vansinnigt lätt hemmablind, och man går och fotar på i sina samma gamla vanliga vinklar och vyer tills man helt plötsligt kommer på en helt NY!!? Som man liksom inte ens haft en tanke på förut.... hur konstigt är inte det? Och precis så är det med just denna vinkel! Den är ju helt perfekt och väldigt fotovänlig inte sant? Av instagrambilden att döma så verkar det i alla fall som att ni håller med mig! Blir sååååå himla glad för alla fina kommentarer ni ger hela tiden och trots att jag kanske inte alltid svarar alla era kommentarer jämt så ska ni veta att varenda en av dom värmer som bara den! Blir så glad enda in i hjärtat av att ni tr er den tiden och om ni vill får ni gärna även trycka på det lilla hjärtat här nedanför!

Och hur härligt är det inte att schersminbuskarna blommar just nu! Min absoluta trädgårdsfavorit och doften slår ju allt, till och med syrenen om ni frågar mig. Så nu ligger jag i soffan med min minsting med nackspärr och suger i mig så mycket jag kan av den där doften innan den också blommat ut... Borde egentligen jobba, handla, rensa rabatter, städa, tvätta, packa... men nu vart det så här i stället och tur är det väll att jag har världens snällaste snart ettåring som är helt okej med att ligga typ en hel dag i soffan och gossa. Hallelulja!!! 
Allmänt | |
#1 - - Victoria_Bara för att jag vill:

Så fint hos dig, tapeten, färgerna, ja ALLT! Hittar mycket inspiration här inne!

Svar: Tusen tack 🙏🏼💕 Vad glad jag blir ☺️😘
Jasmina Bylund

#2 - - iseedee:

Vad fint du har det hos dig. :D

#3 - - torres:

Så himla vackert1

#4 - - Majken:

Hej!
Vad är det för trägolv ni har lagt?
//majken

#5 - - Liselotte Johansson:

Fina bilder och vad fint ni har det hemma hos er. Speciellt tapeterna. Vi ska tapetsera om hemma. Jag är inne på en Morristapet men den som ni har var ju också fin. Vad är det för tapet?

#6 - - Sofie:

Hej! Jag har precis hittat hit och jag älskar din blogg. Så himla fin, mysig, personlig och så vackert hem. Blir helt kär! Jag brinner själv för inredning och undrar om du har gått någon utbildning inom typ homestyling eller liknande? För om jag förstått rätt arbetar du med att styla hem? Jobbar du för/med mäklare då? Om inte - hur fungerar det? Och hur började du? Så intressant! Jag går själv i plugg-tankar och skulle gärna jobba med just inredning, men tycker att jag får fram så opersonliga svar när jag googlar hur det är/hur det funkar, haha! Förstår fullt ut om du inte har tid att svara. Men som sagt - så härlig blogg! Kram

Upp