FRANKRIKE

Vi har spenderat helt magiska dagar i södra Frankrike hos Lisa och Niclas och alldeles underbara Villa Julie. Efter en väääldigt lång och kämpig tågresa från Stockholm till Cannes så vill jag lova att både duschen och middagen på Villa Julie nog var den bästa i mitt liv. Trötta och hungriga kom vi fram och Dom hade ordnat så fint åt oss med vackra rum och god middag på  den underbara terassen. Moules frites med chiliaoli stod på menyn och vi bara njöt, så gott var det och Niclas pomes frites kan ha varit dom godaste jag ätit.
 
(null)
 
Frukostarna var helt underbara och det fanns så där lagom mycket på frukostbuffen och allt
var så himla gott. Jag och Anna hittatde snabbt vårt favoritfrukostbord och jag tror vi åt alla våra frukostar vid just detta bord.
 
(null)
 
Vi hade så härliga och lata dagar, promenerade omkring i gamla staden i Antibes, hängde på stranden och ni anar inte hur mycket jag hade längatat efter att få doppa mina tår i medelhavet. Tycker det är något alldeles speciellt med det och havet ger mig så himla mycket energi och välmående. Precis vad jag behövde.
 
(null)
 
(null)
 
Goda middagar vart det gott om och hur magiska är inte dessa vyer, kan ni tänka er en vackrare middagsplats?
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Bredvid oss bodde dessa underbara kvinnor  Anna och Malin ( Mrs Mighetto) Så glad för dessa två! Ni är fullkomligt bäst!
 
(null)
 
Och hon där i mitten! Fina fina Marlene (reseledaren) Som styrde ihop denna resa! Du är helt fantastisk! Och tusen tack för att vi fick följa med på detta äventyr. Snart igen va?
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Ännu en magisk frukost i morgonsolen...
 
(null)
 
Och så hon då! Min Anna som jag delar så mycket i livet med! Så glad för denna sprudlande och vackra vän! Önskar att alla skulle ha en sådan här person i sitt liv och jag kunde inte vara gladare över min Work wife!
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Så glad att jag vfick möjlighet att åka på denna härliga resa med så mycket skratt och även en del tårar. Är så glad för alla fantastiska människor jag har fått lära känna genom instagram och är så inneligt glad att jag fick dela denna resa med några av dom! Känner mig så lyckligt lottad och hoppas på massor av mer sådant här häng! 

Allmänt | |
Upp