DUKA TILL PÅSK

 
 
Inlägget publiceras i samarbete med Sterling Polish
 
 
Påsken är ju snart här och jag är ju som ni kanske vet riktigt svag för att göra fint runt omkring mig. Älskar att duka upp till fest med olika porslin, glas och  bestick. Tycker verkligen att maten blir godare om man äter den i en vacker miljö. Den här gången valde jag att duka med gammalt udda porslin som jag hittat lite här och där. Besticken är gamla loppisfynd som jag haft länge länge men denna gång  alldeles nypollerade av en superprodukt vid namn Bistro. Den är miljövänlig och så lättsam och smidig att använda att till och med barnen kan vara med att hjälpa till. 
 
 
(null)
 
(null)

Är verkligen positivt överaskad av denna silverputs från Sterling Polish. det är nämigen en tvål och inte ett klassisk polermedel. Man behöver med andra ord varken pollera eller borsta länge. Och så är den 95% biologisk nedbrytbar, hur bra?

(null)
 
Passa på att duka upp fint med vänner och familj till påskhelgen och visst vill man väll ha nyputsade och fina bestick då? Dom vart verkligen så fina och fräscha! Måste även tipsa er om att lägga en liten blomma i glaset så här. blir så trevlig och fint och passar även det så hmila fint till alla påskiga och våriga midddagar och fester.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Har nog aldrig varit lättare att putsa sitt silver och gillar verkligen den här lilla prylen. Liten förpackning, vilket uppskattas men väldigt dryg och lätt som en plätt att använda. Och så här fina vart alla mina köksfavoriter, många gamla loppisfynd så dom behövde verkligen en omgång av Bistro!
 
(null)
 
 
Den är så lätt och smidig att använda, den är som sagt vattenbaserad och det blir inte massa kladd eller någon konstig lukt som jag tycker att det brukar vara med denna typ av produkter. Bistro just fått EU-miljömärket och det gör ju såklart att man gillar den lite extra. Produkten kan köpas på bland annat ÖoB ICA  och Coop Sverige eller så kan ni handla den direkt här! Tycker absolut att ni ska prova denna och vad passar bättre än att putsa upp alla era silverbestick lagom till alla härliga påskdukningar?
 
 
Inlägget publiceras i samarbete med Sterling Polish
 
 
Allmänt | |
Upp