KOM & KÖP

Nu ligger våran lägenhet äntligen uppe! Så spännande så att jag dör och om jag ska vara ärlig så vet jag inte om vi är redo alls! Älskar verkligen våran lilla pärla. Gå in här för att se hela. 
 
Allmänt | |
#1 - - Sriwanna Salomonsson:

Så himla fin! :) Lycka till med försäljningen, har ni hittat något nytt?

Svar: Tack! ☺️ Nä vi har ju inte det, känner oss lite knäppa men det löser sig alltid 😃
Jasmina Bylund

#2 - - Carro:

Verkligen superfin lägenhet! Håller tummarna att försäljningen går som ni önskar :D & att ni hittar något nytt fint =)

Svar: Tack!! 😚😚
Jasmina Bylund

#3 - - lejnox:

Otroligt fin lägenhet ni har! Riktigt avundsjuk på de där plankgolven :)
Kul att läsa om det i senaste Allt i Hemmet också!

Svar: Tack snälla du 😚
Jasmina Bylund

#4 - - Jennie:

Vilken superfin lägenhet! Och färgen i sovrummet är ju sååå vacker. Vet du vad det är för färgkod?

#5 - - Elin:

Nu är det ju evigheter sedan du gjorde det här inlägget och jag förstår om det inte finns kvar i minnet men jag undrar samma sak som Jennie, om du vet/minns färgkoden eller vad färgen på väggen i sovrummet heter. Så otroligt fin!

#6 - - Anonym:

Hej,
Jag undrar vad det är för färgkoder i sovrummet samt vardagsrummet.
Tack Malin

Upp