EARLYBIRD

Jag och Winston har varit uppe pigga och glada sedan 05,30. Väldigt ovanligt för att vara oss. Här sover vi oftast till 08,00 om inte någon otrevlig väckarklocka ringer. Hur som helst så har vi redan hunnit med en massa fix. Kokat ägg, målat ägg, städat! Så nu väntar vi på att staden ska börja vakna så jag kan åka iväg och köpa det sista till Winstons påskägg och jag ska även köpa en ny fin duk till dagens påsklunch. Hur fina blev inte min blåa ägg?! Dom kommer få agera bordsplaceringsdekorationer till lunchen. Hoppas ni alla får en fin påskhelg!
Allmänt | |
#1 - - Madde:

Tack för din fina inspirerande blogg. Är lite nyfiken på vad det är för färg du målar dina ägg med?

Svar: Det är massa gammal färg som stått i skåpen här hemma och dammat, mycket mer än så vet jag inte 🙈😊
Jasmina Bylund

Upp